.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :جامعه پردازی و تمدن سازی نقش اصلی دین است
نماینده ولی فقیه در مازندران، نقش اصلی دین را جامعه پردازی، تمدن سازی ذکرد کرد و گفت: دشمنان از اسلام سیاسی هراس دارند.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدی لائینی چهارشنبه شب در دیدار با رؤسا و دبیران شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه اسلام ناب اسلام سیاسی است تصریح کرد: در طول تاریخ نخواستند بُعد سیاسی اسلام وارد میدان شود زیرا خواستند اسلام عبادی و فردی باشد نه اسلام جمعی و حکومتی و نه اسلامی که به جامعه بپردازد.

 

وی در ادامه افزود: اسلام را مسخ کرده بودند اما امام خمینی (ره) اسلام سیاسی را احیا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: حضرت امام خمینی دین را وارد حوزه سیاست کردند که اصالت اصلی دین هم همین است و دشمن از اسلام سیاسی هراس دارد.

 

آیت الله لائینی خاطر نشان کرد: دشمنان از اسلام غیرسیاسی که کاری به ظالم و مستکبر نداشته باشد نمی‌ترسند اما دینی که بخواهد قدرت جامعه را بگیرد و جامعه پردازی، تمدن سازی و حکومت و نظام اسلامی را بر پا سازد می‌ترسند.

 

وی با اشاره به اینکه هنر امام این بود که مردم را جدی گرفت و مردم را وارد حوزه قدرت و مدیریت جامعه کرد و به مردم بها داد، تصریح کرد: کشف این کانون قدرت هنر امام بود زیرا پیش از این همه از مردم حرف می‌زدند ولی روی مردم حساب نمی‌کردنداما امام روی مردم حساب کرد.

 

وی گفت با این مردم می‌توان با رژیم جنگید و رژیم سلطنتی را ریشه کن کرد و دفاع مقدس را پیش برد و کشور را اداره کرد و با این مردم به جنگ آمریکا و صهیونیست‌ها و استکبار جهانی رفت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: الان و موتور قوی دین و مردم، کوبنده و توفنده به جلو می‌روند و دشمن در صدد این است که این دو موتور را از کار بیندازد، هم دین را و هم مردم را کمرنگ و از گردونه خارج کند و دین را از سیاست جدا و همان منطق سکولاریسم را پیاده کند.

 

وی افزود: وظیفه تشکل‌ها و تشکیلات انقلابی این است که بتوانند در راستای انقلابی که روی این دو کانون قدرت شکل گرفته، انقلاب را یاری بدهند، یعنی هم به دین سیاسی معتقد و پایبند باشند و با دغدغه‌ها و انگیزه‌های دینی وارد کار سیاسی شوند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند عنصر دین را از حوزه سیاست جدا کند که متأسفانه بعضی از سوءاستفاده‌ها و اختلاس‌ها و اشرافی گری‌های بعضی از مدیران به این موج دامن می‌زنند و مردم نتایجش را به پای دین می‌نویسند.

 

وی افزود: تشکل‌های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، شورای اسلامی و نماینده مجلس دنبال آدم‌هایی باشید که خدایی، مردمی و سالم و پاک باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.683 seconds.